NURSING 90

خورشید باش که اگر خواستی برکسی نتابی نتوانی .

NURSING 90

خورشید باش که اگر خواستی برکسی نتابی نتوانی .

خوابگاهی ها بخونن

زندگی گل به توان ابدیت.....

زندگی ضرب زمین در ضربان دل ما 

زندگی هندسه ی ساده و یکسان نفس هاست 

هر کجا هستم باشم 

آسمان مال من است 

پنجره فکر هوا عشق زمین مال من است 

چه اهمیت دارد گاه اگر میرویند 

                                                             قارچ های غربت ؟

نظرات 7 + ارسال نظر
لیلی یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 12:33 ب.ظ

شعر زیبایی بود عزیزم

زیبایی لز خودته گلم من عاشق این شعرم خوشحالم که تو هم خوشت اومده فدات شم.

دیانا یکشنبه 20 آذر 1390 ساعت 09:00 ب.ظ

قابل توجه بقیه منظور از خوابگاهی ها بخونن واسه اون کلمه غربتشه

آره دقیقا واسه همون بود؛

زهره ص پنج‌شنبه 17 آذر 1390 ساعت 11:48 ق.ظ

چرا فقط خوابگاهی ها بخونن؟

زهره جون من از کلمه فقط استفاده نکردم؛بقیه هم بخونن؛اون تیترو گذاشتم که خوابگاهی ها حتما بخونن و یکم از حال و هوای غربت در بیان؛

نی نی پنج‌شنبه 17 آذر 1390 ساعت 09:05 ق.ظ

خب این چ ربطی داش خابگاهیا بخوونن؟

rabtesh ine:har jaii bashi ahamiyati nadare zibaiiha az ane tost.hata tu ye shahre gharib va dur az khanevade.ok?

Mi lad Sazegar سه‌شنبه 15 آذر 1390 ساعت 12:02 ب.ظ

hi to all nursing student of bojnord specially my niece studying there.i wish the best for all of u .i sent it to u just to say hi. best regards

سلام مرسی از اینکه از وبلاگمون دیدن کردی؛بازم بیا امیدوارم خوشت بیاد

آلاله دوشنبه 14 آذر 1390 ساعت 10:08 ب.ظ

هرکجا هستم باشم
آسمان مال من است...
خیلی قشنگ بود

khoshhalam ke khoshet omad.mamnun az inke nazar dadi.

z مامایی 90 دوشنبه 14 آذر 1390 ساعت 06:01 ب.ظ

مطلب جالبی نیست چون دوری از خانواده سخته مخصوصا ما که الان هم تعطیله توی خوابگاهیم

inam ye nazare sharmande matlabam baese azaretun shod

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد