NURSING 90

خورشید باش که اگر خواستی برکسی نتابی نتوانی .

NURSING 90

خورشید باش که اگر خواستی برکسی نتابی نتوانی .

داستانک

داستانک: درس زندگی در کوه ...!

پدر و پسری داشتند در کوه قدم میزدند که ناگهان پای پسر به سنگی گیر کرد.
به زمین افتاد و داد کشید: آآی ی ی ی!
صدایی از دور دست آمد: آآی ی ی ی!
پسرک با کنجکاوی فریاد زد: کی هستی؟
پاسخ شنید: کی هستی؟
پسرک خشمگین شد و فریاد زد: ترسو! 
باز پاسخ شنید: ترسو!
پسرک با تعجب ازپدرش پرسید: چه خبر است؟
پدر لبخندی زد و گفت: پسرم خوب توجه کن....
صداپاسخ داد:تو یک قهرمان  هستی !
پسرک باز بیشتر تعجب کرد.پدرش توضیح داد: 
 
 مردم میگویند که این انعکاس کوه است ولی این در حقیقت انعکاس زندگی است.

هر چیزی که بگویی یا انجام دهی،زندگی عینا" به تو جواب میدهد؛ اگر عشق را بخواهی، عشق بیشتری در قلب بوجود می آید واگر به دنبال موفقیت باشی، آن را حتما بدست خواهی آورد. هر چیزی را که بخواهی، زندگی همان را به تو خواهد داد!

 آلبرت انیشتین : زندگی مثل دوچرخه سواری می مونه  واسه حفظ تعادلت همیشه باید در حرکت باشی ...
نظرات 17 + ارسال نظر
...... پنج‌شنبه 27 بهمن 1390 ساعت 03:21 ب.ظ

فکر می کردیم عاشقی هم بچگیست ... اما حیف این تازه اول یک زندگیست
زندگی چیزیست شبیه یک حباب ... عشق آبادیه زیبایی در سراب
فاصله با آرزو های ما چه کرد ... کاش می شد در عاشقی هم توبه کرد !!!

کاش می شد ولی حیف. . . . .
عاشقی پیچیده تر از این حرفاست که با دو خط توصیفش کرد
در ضمن اسمتون. . . . .

دیانا جمعه 30 دی 1390 ساعت 07:40 ب.ظ

آقا یاشار تو دلتنگیتون واسه مطالب و عکسای قشنگ اقا رضا مارو هم اضافه کنید...
من هم به عنوان هم کلاسی و هم به عنوان خواننده و در اخر به عنوان مدیر وبلاگ میخوام که اقا رضا تصمیم بگیره و برگرده....

حتما ولی به قول خودتون کو گوش شنوا. . . . . .
باید ببینیم اقا رضا از چی ناراحت شده ؟
رضا جان می بینی فقط من نیستم که دوست دارم برگردی

w.r.t پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 11:51 ق.ظ

چه نونی به هم قرض میدین

متانییییییییم . . . . .
اگه می خوایید واسه شمام سفارش بدیم. . . . .
دفعه بعد هم با اسم مستعار نظر ندید که . . . . .

R.GH پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 11:25 ق.ظ

دادا خداییش حال کردم
ممنون جالب بود

خواهش دادا. . .
قابل تو رو نداشت
دلم واسه مطالبت تنگ رفته تورو جون سلیمان برگرد

دوست پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 11:21 ق.ظ

یاشار جان فک کنم این مطلبو یکم بعد موقع گذاشتی چرا؟
چون این چیزی که نوشتی تو ایام امتحانا هیچوقت درست در نمیاد.
هرچی که درس نخونی بازم زندگی جوابت رو با نمره های داغون میده

اولا ممنون که اومدی وبلاگ ما و نظر گذاشتی رضا جان
ثانیا این چیزی که گفتی واسه شما بچه های پزشکیه نه پرستاری. . .
اونم از نوع ۹۰
ما اگه بخونیم نمره کامل میگیریم البته اگه بخونیم. . . . .

دیانا چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 11:28 ب.ظ

آقا یاشار خوبه اول خودت شروع کردیا حالا یکم دفاع میکردی چی میشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دفاع . . . . .
باشه بهش میگم. . . . .

امین چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 06:24 ب.ظ

در پاسخ به دیانا خانم بگم که . احساس می کنم از رفتار خوب ما بجنوردیا به شما داره سوء استفاده می شه . لطفا مراعات کنید.

متوجه شدید دیانا خانم. . . . .

دیانا سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 11:43 ق.ظ

غلط املایی نه میخواستم تحریف نشه نکه من رو تیکه کلامام حساسم....
من از حقوقشون دفاع نمیکنم عمرن آقای(y.s)

حالا اون چیزک رو بگو؟؟؟؟؟؟

اوووووووووو نمی دونستم این تیکه کلام شماست اگه می دونستم یک اجازه ای ازتون می گرفتم
راستی برید یه نگاه دوباره به اون مطلب بندازید فک کنم شما اشتباه کردین من درست نوشته بودم

دیانا دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 07:16 ب.ظ

آقا یاشار قیز نه قیژ

نگید که تیکه ی بجنوردیاس....شما همه چی رو به پای اونا میزارید

گنا بجنوردیا!!!!!

مر۳۰ از اینکه غلط املائیمو اصلاح کردین.
تا نباشد چیزکی . . . . .
حالا چی شده شما از حقوق بجنوردیا دفاع می کنیدخانم(f.h)؟

محمدرضا یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 11:23 ب.ظ

دادا....خیلی جالب بود

ما مخلصیم دادا. . .

لیلی یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 01:20 ب.ظ

مطلب جالی بود

مر۳۰از اینکه نظر گذاشتین

علیزاده یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 12:49 ب.ظ

من که میگم انعکاس کوه بوده...

شوخی کردمهمون انعکاس زندگی بوده
یاشاید هم انعکاس زندگی ازکوه بوده
اصلا ولش کن یه چیزی بوده

مر۳۰ عزیزم
امشب فک می کنم ببینم کدومش درسته. . .

دیانا جمعه 23 دی 1390 ساعت 10:25 ب.ظ

ها نه بله!!!



این تیکه ی بجنوردیا بود. . . . .

دیانا پنج‌شنبه 22 دی 1390 ساعت 09:03 ب.ظ

عجب مطلبی اوووووووووووووووووووو.....

تا حالا اینجوری به انعکاس فک نکرده بودم..
خیلی جالب بود

آورین آورین..

خواهش میکنم
هادیگه قانون زندگی همینه . . . . .

fateme پنج‌شنبه 22 دی 1390 ساعت 08:53 ب.ظ

مطلب جالبی بود؟!

ممنون از نظرتون

زهره ص پنج‌شنبه 22 دی 1390 ساعت 08:09 ب.ظ

خیلی قشنگ بود واقعا همینطوره

خواهش میکنم
امیدوارم مورد پسندتون قرار گرفته باشه. . . ..

سلیمان پنج‌شنبه 22 دی 1390 ساعت 01:00 ب.ظ

آلبرت انیشتین : زندگی مثل دوچرخه سواری می مونه واسه حفظ تعادلت همیشه باید در حرکت باشی ...

بابا تو دیگه کی هستی خیلی .. . . ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد