NURSING 90

خورشید باش که اگر خواستی برکسی نتابی نتوانی .

NURSING 90

خورشید باش که اگر خواستی برکسی نتابی نتوانی .

دانشجویی...

فوق العاده فوق العاده
نمرات میکروب شناسی
و
بیوشیمی
.
..
...
حذف چند تا از
همکلاسی ها به خاطر غیبت ها و...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.



چه حالی میکنم میذارمتون سر کار...

نظرات 19 + ارسال نظر
دیانا چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 03:34 ب.ظ

آخیییییییییییی
اونموقع ها چقد باهم خوب بودیم
همه رو میگماااااا
یادش بخیر چه وبلاگ گردایی بدیم..

بله...
خوب بود اگه می ذاشتن...
چشممون زدن...
البته اشکال نداره اگه بخوایم دوباره میشه مثل سابق بود...

صالحی چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 03:19 ب.ظ

سلام
من تازه نظرات این مطلبو دیدم با اینکه خیلی قدیمیه اما میخاستم بگم نظری ک با اسم منه یکی دیگ گذاشته گفتم سوء تفاهم نشه مرسی

سلام..
اشکال نداره...
زیاد مهم نبود از این اتفاقا زیاد می افته نباید به دل گرفت

مصطفی دلیریان دوشنبه 3 بهمن 1390 ساعت 09:21 ب.ظ http://www.jokejadid2.blogfa.com

خوب همه رو سر کار گذاشتی دمت گرم

قابلی نداشت دادا...

لیلی شنبه 17 دی 1390 ساعت 10:46 ق.ظ

هه!!
چه اعتماد ب نفسی!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
البته تقصیر شما نیست مقصر دوستاتونن ک اینقدر ب شما حس بامزه بودنو تلقین میکنن شمام ک مستعد!!!!!!

کی گفته بامزه ام...
اصلا هم اینطور نیست...
میتونین از دستام بپرسین...

دیانا پنج‌شنبه 15 دی 1390 ساعت 06:29 ب.ظ

بعضی از دوستان وبلاگ رو با کلاس درس اشتباه گرفتن دلیلی نداره همه ی مطالب علمی باشن البته نظرشون واسمون محترمه!!!
راستی سطح فکرو چه جوری تشخیص دادی به تو چه جان میشه یه کلاس واسم بزاری؟؟؟؟؟؟!!!!!

ممنون از نظرتون...
دست خودشون نیست میخوان ابراز وجود کنن...
اشکال نداره ما از کسی به دل نمی گیریم...

زهرا مامایی۹۰ دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 11:24 ب.ظ

چرا توی وبلاگتون از این مطالب میذارین ما که همش میگیم اموزنده بذارین حیفه !وقتتون رو روی مطالب بهتر بذارین

چشم...
داریم سعی خودمون رو میکنیم...

به تو چه دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 11:10 ب.ظ

این از قوانین طنزه بی سواد

نگو که میدونی طنز فقط واسه خنده نیست و قوانین داره...
واقعا خوشحال شدم...

به تو چه یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 09:27 ب.ظ

واقعا که بد بخت اون بیماری که تو پرستارش باشی !!!!!!!!!!!!!!!!!!معلومه که سطح فکرت خیلی پایینه بچه جان من نمیدونم کی تو را تو وبلا گ راه داده بهتره بری درستو بخونی جوجه ی بانمک و خوشکل وبد ترکیب !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

آخرش نفهمیدم بانمک یا خوشکل یا بد ترکیب...

محمدرضا یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 01:11 ب.ظ

جالب ولی من میدونستم می خوای این مطلب رو بزاری

شوخی نکن...

پرستاری 89 بهزاد شنبه 10 دی 1390 ساعت 09:51 ب.ظ

منم ترسیدم گفتم نکنه بشارتی دوباره .......

نکنه دوباره...!!!
ولی نه خیالت راحت باشه دوباره نه...

Mina.R شنبه 10 دی 1390 ساعت 07:34 ب.ظ

من واقعا ترسیدم.مطالبتون همیشه جنجال درست میکنه.مرسی واسه اینکه انقد خلاقید.خیلی جالب بود

خواهش میکنم ، نظر لطفتونه...
خوب شد بالاخره یکی گفت کهیه ذره ترسیده...
ممنون از نظرتون...

۱۸ شنبه 10 دی 1390 ساعت 10:48 ق.ظ

ازاولم میدونستم سرکاریه چون جرات اینکارارونداری مخصوصااینکه نمرات خانماروبخوای بذاری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!به هرحال مرسی ک تنوع ایجادمیکنی

من که میدونم هیچ کدوم از خانوما سر کار نرفتن...

۲۰ شنبه 10 دی 1390 ساعت 09:56 ق.ظ

سخنی گوهردوجهان تازه شود

چی گفتی...

fateme جمعه 9 دی 1390 ساعت 08:51 ب.ظ

fekr kardi be in zodii bacheha gul mikhoran bad nabud bishtar talash kon

اره اتفاقا...
بعضیا خیلی راحت...

دیانا جمعه 9 دی 1390 ساعت 05:53 ب.ظ

خیلی خوشم اومد ولی گفته باشم من سر کار نرفتم!!!!
مرسی باحال بود از این جور مطالب سر کاری خوشم میاد
واسه اون کل کلی که گفتید موافقم اما واسش رمز بزار که بینه بچه ها باشه.

حتی یه ذره...
به خاطر من....

پریا پنج‌شنبه 8 دی 1390 ساعت 11:46 ب.ظ

:جالب بود مرسی از تلاشتون برای سر کار گذاشتن بچه ها اما خدایی فک کردین بچه ها به این راحتی میرن سر کار اخه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

نه اصلا نمیرن سر کار...
فقط میخوام تلاشمو بکنم...

حسین پنج‌شنبه 8 دی 1390 ساعت 09:21 ب.ظ

بابا تو کار و کاسبی نداری

چرا عزیزم...
خیلی هم مهمه...
اونم...
.
.
.
سر کار گذاشتن و خوشحال کردن هم کلاسی هام...

Y.S پنج‌شنبه 8 دی 1390 ساعت 08:00 ب.ظ

خوشم میاد خیلی مطالبت باحال و متنوعه دادا...

خوش به حال ما که همچین همکلاسی داریم

چاکرتمم یاشار جون...
اصلا قابلی نداشت...

MOHSEN(Y) پنج‌شنبه 8 دی 1390 ساعت 12:24 ب.ظ

دمت قیژژژژژژژژژژژژ خوب بچه ها رو سرکار میزاری هااااااااااااا

خواهش میکنم دادا...
اصلا قابل رو گلتو نداشت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد