NURSING 90

خورشید باش که اگر خواستی برکسی نتابی نتوانی .

NURSING 90

خورشید باش که اگر خواستی برکسی نتابی نتوانی .

تست شخصیت

این نقاشی چی کم داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

 

 

تابلویی که در عکس می‌بینید جاده‌ای را نشان می‌دهد که به یک خانه منتهی می‌گردد. این صحنه چه چیزی کم دارد؟

- یک درخت
- یک آبگیر (برکه)
- آدمها
- یک تکه ابر
- یک ماشین

******************************
لطفا پس از انتخاب گزینه مورد نظر ، شخصیت خود را با توجه به پاسخ ها در زیر ارزیابی کنید:
.

.

.

.

.

.

.
 

 

 

 

درخت:
در زندگی شخصی، به بیشترین چیزی که اهمیت می‌دهید رشد معنوی خودتان است.

یک آبگیر برکه:
در زندگی شخصی، به بیشترین چیزی که اهمیت می‌دهید داشتن یک رویا است.

آدم ها:
در زندگی شخصی، به بیشترین چیزی که اهمیت می‌دهید داشتن رابطه اجتماعی با افراد دیگرست.

یک تکه ابر:
در زندگی شخصی، به بیشترین چیزی که اهمیت می‌دهید دوستتان است.

نظرات 10 + ارسال نظر
U.S.A سه‌شنبه 22 آذر 1390 ساعت 09:43 ب.ظ

ممنون دیانا خانم مطلب جالبی بود من که ادمارو انتخاب کرده بودم

بله بله پس فک کنم تست درست از آب دراومده

هادی سه‌شنبه 22 آذر 1390 ساعت 08:50 ب.ظ

شاید همین جوری باشه ولی به نظر من اون ادمه از گرونی تخم مرغ شکایت داره

گرونی تخم مرغ؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
اینم نظریه واسه خودش
شاید!!!

Shayan دوشنبه 21 آذر 1390 ساعت 05:51 ب.ظ http://hooshbari89.blogsky.com

اگه یکی همش رو انتخاب کرد چی؟ اونوقت معنیش چی میشه؟

نتیجه:شما شخصیت پیچیده ای دارید
مرسی که به ما سر زدی

امین(or89) دوشنبه 21 آذر 1390 ساعت 12:28 ب.ظ http://stnkums89.blogsky.com

خطوط ممتد وسط جاده رو کم داره

شخصیت شناسی:قانون مدار

واقعااااااااااااا!!!!!!!

هادی دوشنبه 21 آذر 1390 ساعت 11:21 ق.ظ

با نظر اقا یاسرم موافقم

چه خوب
امیدوارم اگه راه افتاد این کارمون طرفدار پیدا کنه

هادی دوشنبه 21 آذر 1390 ساعت 11:19 ق.ظ

اون تابلوش به کنار قضیه مرغ و ادم چیه؟

به نظر میاد مرغه داره قدم میزنه و ادمه ام داره سوال رو میپرسه
البته این نظر منه شما چی فک میکنی؟؟؟؟

زهره ص یکشنبه 20 آذر 1390 ساعت 09:03 ب.ظ

وااااااقعا جالب بووووووود مرسییییییییییییییییییییییییییییییی دیاناجوووووووووووووووووووووون

خواهش زهره جووووووووون

فرزانه یکشنبه 20 آذر 1390 ساعت 05:40 ب.ظ http://mamay90.blogsky.com

به به دیانا جان کولاک کردی
چه قالب خشگلی چه مووس جالبی
ایووووووووووول

به به فرزانه جون شمام کولاک که هیچی کوران کردی به وبلاگ ما سر زدی!!!!
مرسی عزیزم به وبلاگ خانومای ماما که نمیرسه

شیما یکشنبه 20 آذر 1390 ساعت 04:52 ب.ظ http://nursing89bojnord.blogsky.com

سلام دیانا جون.
این نقاشی فقط تورو کم داره
راستی ؛یا بنویس پرستاری ۹۰ ؛ یا بنویس پرستارهای ۹۰ ....
پرستاری های ۹۰ إشکل داره
وبلاگ قشنگی دارین أحسنت

سلللللللللللام شیما جون

چشم اشکل را برطرف خواهم کردهرچی ترم بالایی هامون بگن

یاسر یکشنبه 20 آذر 1390 ساعت 03:01 ب.ظ http://YASERDASHTADR.BLOGSKY.COM

یه طرح خوب و عالی برای آموزش زبان انگلیسی دارم

من یه طرح خوب دارم و اونم اینه که هر یک روز در میان من در وبلاگ ۴۰ چهل تا لغت انگلیسی همراه با معنیش رو میزارم و شما اونا رو کپی کنید روزی ۲۰تا از لغت ها رو ( ۱۰تا صبح - ۱۰تا بعدازظهر - شبها هم فقط مرور کنین) با هم و هماهنگ حفظ کنیم. و هر ۶ روز در میان هم اونا با برنامه مرور کنیم این جوری ما در ماه در حدود ۶۰۰ تا لغت رو حفظ کردیم و هرهفته بچه ها روند پیشرفتشون رو تو وبلاگ بیان کنند.

باور کنین این یه روش خوبیه اگه همه با هم باشیم و هماهنگ عمل کنیم مطمئنا موفق می شیم .

حالا برای شروع کار باید پایه کار داشته باشیم اگه با طرح من موافق هستین تو قسمت نظرات وبلاگ بگین تا با هم شروع کنیم.

لطفا اطلاع رسانی کنین

سلام
فکر خیلی خوبیه و من کاملا موافقم فقط باید مشخص بشه تو چه سطحی میخوایم کار کنیم.واسه انتخواب کلمه میتونید رو کمک منم حساب کنید فک میکنم کلمه های انتخوابی باید کاربردی باشه تا مورد استقبال قرار بگیره
مرسی نظر خوبیه امیدوارم بچه ها علاقه نشون بدن
راستی ادرسه وبلاگت اشتباس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد