NURSING 90

خورشید باش که اگر خواستی برکسی نتابی نتوانی .

NURSING 90

خورشید باش که اگر خواستی برکسی نتابی نتوانی .

چشمـــــــــــــــــــک !!!( باحاله بچه ها بخونین!)

چشمـــــــــــــــــــک!!!! 

(قابل توجه اقایون دارای اعتماد به نفس!!!!!) 

دیگه به خودتون نگیرید!!!

 

سال آخر دبیرستان بودم وخیلی آدم خجالتی تا به اون سن که رسیده بودم نتوسته بودم دوستی برای خودم پیدا کنم ولی این اواخر تو راه مدرسه یه دختره نظرمو به خودش جلب کرده بود . اون هر روز از مسیری که من میرفتم عبور می کرد ! اون با دوست اش که دختر زشتی هم بود باهم بودند ولی خودش دختر زیبای بود ، جالب اینکه تا به من میرسیدند دوست اون دختره محل نمی گذاشت ولی خودش به من چشمک میزد من اوایل بی تفاوت بودم ولی بعدا'' دیدم نمیشه بی تفاوت بود آخه چشمک زدن کار هر روزاش شده بود . این اوخر گاهی وقت ها هم میخندید من که تا اون روز آدم خجالتی بودم داشتم کم کم پر رو میشدم و دنبال موقعیتی بودم تا طرح دوستی بریزم یه روز گویی که شانس بهم روکرده باشه اونو تنها دیدم به خودم جرات دادم و گفتم که هر جوری باشه باید بهش پیشنهاد دوستی بدم خیلی به هیجان آمده بودم صدام رو صاف کردم و گفتم خانم افتخار آشنایی میدید محل نذاشت من شوکه شدم ولی خودمو نباختم دوباره گفتم میتونم باهاتون دوست بشم برگشت و باخشم بهم نگاه کرد بهش گفتم (البته باترس) مگه خودتون هر روز بمن چشمک نمیزدید؟ مگه چراغ سبز بهم نشون ندادید اومد بسمتم و محکم خوابوند در گوشم و با صدای لرزون ولی با فریاد گفت : دیوونه من مریض ام پلکم خودبخود میپره حالیته یا بازم بگم

نظرات 10 + ارسال نظر
حمیده ی یکشنبه 20 آذر 1390 ساعت 01:35 ب.ظ

مهم نیست دختر خانم محترم چیکار کرده(که البته دست خودشم نبوده)مهم اینه که پسره نباید به هیچ وجه به خودش بگیره(چون اونقد زشت بوده که دوست دختر خانم هم با توصیف های ذکر شده بهش محل....نداده)ابه نظر من ریشه این جسارتا برمیگرده به اعتماد بنفسه فوق العاده کاذب اقایون .در ضمن دیانا دمت گرم با این داستانه جالبت.

شمام دمت قیژژژژژژژژژژژ با این دفاعیه ای که نوشتی البته داستانه من که تا حدی ام میشه گفت واقعیته خیلی واضحه و نیازی نداره بیشتر از این بگیم که اقایون سلف استیم بالایی دارن

R.GH یکشنبه 20 آذر 1390 ساعت 09:04 ق.ظ

دخترا راه بهتری بجز تیک پیدا نکردن؟؟؟
مثلا بگن شما خیلی شبیه داداشمی که فوت کرده هان؟؟؟!!!

اینم حرفیه!!!!
مرسی بابت این طرحت

لیلی شنبه 19 آذر 1390 ساعت 10:53 ب.ظ

آقایون در این جور موارد اغلب توهمی تشریف دارن مرسیییییییی

خب همه دوس دارن اونی که میخوان واسشون پیش بیاد

زهرا م پرستاری ۹۰ شنبه 19 آذر 1390 ساعت 10:50 ب.ظ

ممنون دیانا جون این اعتماد به نفس آقایون همه رو خفه کرده

اره زهرا جون چه میشه کرد

sokooteabi شنبه 19 آذر 1390 ساعت 08:37 ب.ظ

جالب بود صحیحه صحیحه همکلاسی !!!!!!!!!!!قابل توجه آقا هادی!!!!!!!!!!!!!!!!برای خودم پیش اومده متاسفانه بعضی ها کوه اعتماد به نفس تشریف دارن.....

اره از این فول اعتماد به نفسها زیاده!!!!!!!!

amin شنبه 19 آذر 1390 ساعت 04:55 ب.ظ

احتمالا دختره تیک داشته .دخترها همه تیک دارند ، یه مشکل کلیه..................

احتمالا تیک داره!!!!مثه اینکه متنو نخوندی یا اینکه خیلی زرنگی !بشر خودش گفته تیک داره!!!!
دوس ندارم واسه جوابه شما به بقیه اقایون توهین بشه مگر نه واست داشتم

U.S.A شنبه 19 آذر 1390 ساعت 12:57 ب.ظ

فکر میکنم هادی درست میگه.ولی باید بگم ازون بی چشم و روهاشم پیدا میشن.داستان خوبی بود

از شما بعیده!!!یکم دیگه فک کن مطمئنم حرف اقا هادی رو رد میکنی

هادی شنبه 19 آذر 1390 ساعت 09:29 ق.ظ

البته الان برعکس شده

مطمئنی!!!!!!!!!!!
من که شک دارم

سپیده پرستاری ۹۰ جمعه 18 آذر 1390 ساعت 10:17 ب.ظ

خیلی باحال بود ممنون

قربوست جیجری

زهره ص جمعه 18 آذر 1390 ساعت 10:16 ب.ظ

دمت گرم دیاناجوووووووووووون.

دمه شمام قیژژژژژژژژژژ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد